torsdag 18 november 2010

sverige från hästryggen

I sommar vill jag rida ut på en riktig långritt och då menar jag inte 5-6 mil, utan minst typ 30-40 mil! Vara borta i flera dagar och bara ta det lugnt. Gärna rida längs med havet, det hade ju varit helt underbart. Det kommer nog att kräva en hej del planering och jag lär ju behöva träna både min och donatellos kondition en aning innan! Sen är ju frågan, ska jag göra detta själv eller med någon annan? Finns både positiva och negativa tankar med att rida själv. Fördelarna är väl att jag kan göra vad jag vill och inte behöver ta hänsyn till någon annan ;) nackdelarna är att det troligen blir rätt ensamt och händer det något så är det skönt om man är två. Sen blir det nog roligare att inte vara själv. Är det någon som vill följa med så säg bara till, sivan finns att låna om du inte har en egen häst (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar