torsdag 29 september 2011


Bild från träningslägret för ca två veckor sedan. Det här är ett av mina mål, att han inte ska dra uppp huvudet så fort det kommer en bom som han gör på bilden. På tal om något annat, mina rosa awesome ridbyxor!! Skitsnygga!(men något små, det är därför jag äter världens nyttigaste frukost idag, havregrynsgröt! Ska börja äta nyttigare och träna mer, sen kommer dedär ridbyxorna sitta som en smäck!)

Idag ska jag och Therese eventuellt ut och rida med Donatello och hennes relativt nya sköthäst Atlas, det kan nog bli fint! Mer om det senare, nu ska jag till skolan för skolfotografering.. Inga lektioner annars idag så resten av dagen kommer att tillbringas med hästen! Sen måste jag räkna lite matte och öva på fiolläxan, men det blir senare!

Ps. Hösten är verkligen här nu, gula löv överallt!! Och älgflugor som hoppar på oss när vi är ute i skogen och rider, det är fruktansvärt jobbigt, speciellt när de kryper in under pälsen på honom. Ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar