måndag 26 september 2011

Färg till stallet


I helgen var jag och mamma i stan för att köpa ett nytt elagrigat till hagen(åskan slog sönder det förra för några veckor sedan). Vi hade 20% rabatt på MyOne, så det passade ju jättebra. Vi hittade även finmaskigt hönät, hoppas att det förlänger mattiden för dem, dessutom var det fantastiska färger! Jag valde det rosa till Donatello, vilket jag fick mycket kritik för... Varför skulle inte en kille kunna ha rosa? Sen råkade vi få med oss en grep också, den var rosa och kostade endast 100 kr, haha!

Jag skulle vilja ha en täckväst att rida i nu i höst, vart hittar man det? Gillar ingen av de jag sett i de vanliga hästbutikerna.. Det fanns en hyfsat snygg på H&M men jag vet inte. Ska till Gekås snart, så då hoppas jag på att hitta en!

1 kommentar:

  1. Hej! Hittade din blogg så nu tänkte jag tjuvkika här imellanåt :D Tips på hönät som verkligen förlänger ättiden (om inte dom du köpte skulle funka) : http://www.caisasshop.se/hastsmhnsmamaskigahonat-c-61_58.html

    Jag har ett sånt till min häst Pilen. Kram Emma i Uddevalla

    SvaraRadera