onsdag 22 maj 2013

Aktiverar mig med annat


Imorgon ska jag åka och borsta lite på den här fina hästen, troligen blir det en liten promenad också. Efter det ska jag träffa min dressyrtränare och prata lite med henne när hon ändå är hos grannen och har träning där. Det är skönt att ha något att göra om dagarna utöver jobbet. Idag har jag sysselsatt mig med att städa och varit och kollat på hoppträningen, samt hjälpt till att bygga fram och plocka bort banan. De hoppade roliga övningar idag och jag hade önskat att jag kunde varit med. Det var mycket tekniska svårigheter, väldigt skarpa svängar och hoppning snett över hindren. Men det var kul att kolla på också! Köper jag en unghäst så räknar jag med att inte kunna vara med på hoppträningarna på ett tag, men man kan ju som sagt kolla på. Det är lärorikt det också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar