måndag 30 januari 2012

Hööks gör mig glad!

Var på Hööks och gjorde lite fynd! Ett schabrak med matchande lindor till, det här kommer att bli superfint på älsklingshästen! Jag får försöka ta lite bilder i helgen och visa hur han ser ut i det! Någon som kan ge lite tips på hur man gör för att få lindningen snygg när det är häflten fleece och hälften elastiskt och när man samtidigt har bandageunderlägg under(för det måste man väl nästan ha?)? Det blev kanonfult när jag försökte! Kanske behöver jag öva lite mer! Att linda är inte det jag brukar göra..

2 kommentarer:

  1. Brukar inte ha pad under om det finns en fleecedel, sålänge man är säker på att man lindor fleece överallt där det hamnar elastiskt sen. Det blir ju som en slags pad i sådana fall =) Fast jag vet många som skulle ha pad ändå =)

    SvaraRadera
  2. Jag har använt sådana i åratal och aldrig haft padd under, fleece-delen fungerar ju som en padd, bara man lindar slätt och jämnhårt. :)

    SvaraRadera