tisdag 17 januari 2012

2012

Så, nu äntligen, så kommer det första inlägget 2012! Börjar det hela med mina mål för mig och Donatello och sen lite bilder från 6/1-12.

Kortsiktiga mål 2012
-Börja att arbeta mer efter hältan och komma igång på riktigt igen. Nu har vi precis börjat med lite galopp korta sträckor en till två gånger varje uteritt.
-Rida en LD:3 clear round på Tokarp den 12/2.
-Börja träna för en tränare i dressyr igen.
-Lära mig att longera och tömköra "på riktigt", nu kan jag bara grunderna.

Långsiktiga mål 2012
-Starta en clear round i april i distans 4 mil.
-Tävla i distans 5 mil.
-Bygga upp muskler och få ordning på galoppen.
-Starta en LB på någon utav Tokarps dressyrtävlingar.
-Göra snygga rundor i hoppningen på 70 cm
-Införskaffa en rockard.
-Ev. starta på 80 cm.
-Ev. tävla på någon annan klubb än Tokarp(förutom i distans då).

Mål för mig 2012
-Ta studenten!(vilket jag är säker på att jag kommer att göra, haha)
-Skaffa mig ett jobb(om så bara ett sommarjobb)
-Göra högskoleprovet
-Fortsätta med träningen(på Friskis och Svettis)
-Bygga upp mina rygg- och magmuskler så att jag slipper ha så ont hela tiden










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar