söndag 22 januari 2012

Tolkning!

Jag var ute i ca 40 minuter och tolkade på banvallen med Donatello och lillasyster. Det blev ingen galopp. kändes lite småfarligt idag med tanke på att han inte är helt igång än, men om snön ligger kvar i i alla fall en månad till så kanske det blir det längre fram. Kul var det i alla fall!

Efter tolkningen så åkte vi ut till Ewelyne och hon lärde oss vad som är viktigt att tänka på när man köper en rockard, tyngdpunkten och så vidare. På tisdag ska vi nämligen åka och kolla på en rockard och då är det ju bra att veta lite om den, så att vi inte köper en som Donatello kan ta skada av.

Sen var jag och Therese på Friskis och tränade afrodans, där insåg jag att jag nog börjar bli sjuk på riktigt. Jag tror att det finns en feber som eventuellt är på väg...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar