lördag 16 februari 2013

Ännu mera nytt!

Igår var jag och mamma på MyOne, de har ganska fina specialerbjudanden just nu om man är medlem. Jag fick med mig en jacka, ett par stigläder från Capriole för 90 kr, ett par stigbyglar för 150 kr(hade kostat det dubbla ,och en klicker för 19 kr till Jack. Allt för tusenlappen! Vi kollade även på ett täcke från Hurta till Jack, men det fanns inte i hans storlek i den fodrade modellen och Hurtas regntäcke var det inte rabatt på så vi sket i det. Vi var också inne på lite andra affärer och på Kapphal, av alla ställen, så hittade jag den sötaste sommarklänningen någonsin. Men av de två exemplaren som fanns kvar så var den ena felsydd och hade läppstift på sig vid halsen och den andra hade en orange fläck mitt på kjolen, så det var ju synd...

Jacka från Kingsland, 50% rabatt så jag betalade bara 750 kr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar