söndag 10 februari 2013

Halvdöd

Jag lever. Men får varken vara i stallet, rida eller hitta på andra roliga grejer. Inte för att jag orkar det nu med tanke på alla tabletter jag äter och hur lite riktig mat jag får i mig. Uppdateringarna här blir med andra ord inte så roliga. Ellen motionerar Donatello och jag får nöja mig med att titta på honom när han går i hagen.

Jag roar mig med att titta på tv och läsa lite bloggar, bland annat läser jag den här bloggen. Hon som skriver satsar på att rida det mongoliska derbyt 2014. Det är en ritt på 100 mil som går genom all slags terräng och man byter häst var fjärde mil. Sjukt coolt att våga vara med där! Hon hjälper även till lite med Donatello nu när jag inte kan rida och sen ska hon även rida Sivan en del. Kika in och läs, det är helt klart en väldigt stor inspirationskälla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar