torsdag 14 februari 2013

Ny hood från Gina GP

Hoodtröjan från Ginas Grand Prix Collection

(Mitt ansikte ser fortfarande inte helt okej ut efter operationen även om svullnaden har minskat, därav handen för munnen på bilden!) Hooden är jättemysig och jag passar på att använda den till vardags först innan det blir en ridtröja. Den är ju trots allt ganska så snygg! Jag köpte även den svarta jackan och det kommer nog en bild på den snart.

Det är fortfarande dåligt med uppdatering här, men jag får som sagt knappt klappa på hästarna så inspirationen till inlägg är borta! Men om ett tag är vi igång igen och då ska vi sätta igång med programträning. Jag har som mål detta året att rida LB med goda resultat på lokal nivå. Eventuellt börja nosa lite på LA på klubbtävlingar i slutet av året, men det är bara om allt går som det ska, så det är inget direkt mål än!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar