måndag 25 februari 2013

Nu händer det grejer!

Jag bestämde mig idag för att det var dags att sitta upp igen. Efter att ha spenderat gårdagen med att kolla på finalen i Gina Tricot Grand Prix så blev jag fruktansvärt sugen på att börja hoppträna igen. Det ska jag dock vänta lite med, jag får inte trilla av och det är lättare hänt i hoppningen. Så för att vara på den säkra sidan så blir det att hålla sig till uteritter(något lugnare än vad vi brukar) och dressyr. Men jag klagar inte! Jag ser verkligen fram emot att få träna för Jenny igen! Vi ska gå igenom LC-programmet inför dressyrtävlingen som är på gång!

Idag skrittade jag mest, det blev några travsteg men jag ville ta det lite lugnt. Sen gjorde vi lite sidvärtsrörelser över vägarna och det fungerade fint. Imorgon ska Ellen och Ann-Therese ut med hästarna så då ska jag ta det lugnt och på onsdag ska jag åka och kolla på hoppträningen istället för att delta. Inte riktigt lika roligt att titta som att träna men väldigt lärorikt!

Det var jättefint väder ute hela dagen idag och vi han precis ut för att se solen gå ner bland träden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar