torsdag 28 februari 2013

Gina Tricot VIP-utförsäljning

Idag var jag och Ellen på Ginas utförsäljning och hittade massor av fina saker. Hade jag orkat att bära mer grejer så hade jag köpt så himla mycket mer haha! Inget av det jag köpte kostade mer än 50 kr, det mesta kostade 10 eller 25 kronor. Fantastiskt! Här är en del av grejerna.

Ett coolt armband och ett par tuffa örhängen

Allt detta är inte köpt idag, men det är allt vi äger som har med Borås Grand Prix att göra! Haha galet! Men billigt.

En vinröd väska och fyra strumpor

Massor av trosor! Jag har länge haft trosbrist nu, så jag slog till och köpte alla jag hittade i min storlek! Totalt 8 stycken.

En helt ny träningsoutfit för 55 kronor! Ett par ascoola glittriga träningsbyxor, två sportbehåar(skriver man så?) och ett träningslinne.

Ett par jeansshorts med blekning och rosa färg på bland annat.

Vi vet inte riktigt vad detta är menat att vara, men jag såg hästarna och köpte den! Mamma kom på att vi kan sy ett dynöverdrag till rockarden av den! Det blir fint när vagnen är ommålad i svart!

Jeans, shorts, kjolar, linnen, t-shirts, väskor, tröjor, en halsduk, en skjorta, trosor, strumpor, träningskläder, ridkläder. En helt ny garderob med andra ord haha!

(och nej, jag läste aldrig vad det stod på den gula tröjan. Insåg att det stod "cheerleader spirit" på den först när mamma kommenterade det när jag kommit hem... Aja!)

2 kommentarer:

  1. Herre vad mkt grejer! Har Gina sitt huvudlager i borås? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha ja, men det kostade inte mer än 600 kronor :) Nu har jag dock varit tvungen att rensa i min garderob för att få plats med allt ;) Ja det har dom :)

      Radera