söndag 3 februari 2013

Gina Tricot Grand Prix

Sitter och kollar igenom Ginas ryttarkollektion som släpps i morgon och det finns en hel del snygga grejer där! Det jag fastnade mest för var nog följande:
Supermysig tröja som fanns i rosa, svart och vitt

En av mina absoluta favoriter!

Skitsnygg jacka, jobbig färg dock när man har en dreggelhäst..

Mycket bättre färg! En sådan här ska nog få flytta in i min garderob!

Jag är lite svag för just marinblått och vitt, så den här hade inte suttit fel.

För att inte tala om vinrött. Snyggt!

Ridbyxor behöver jag inga nya, men ett tips till er som letar så finns det såhär snygga ridbyxor i Ginas kollektion!

Till sist en snygg collegetröja, utmärkt till ridning då det inte är någon luva som drar ner säkerheten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar