tisdag 27 december 2011

Hööks mellandagsrea

Vi skulle egentligen inte till Hööks idag, vi hade bara tänkt att kolla lite kläder i stan och så. I vilket fall så blev det inte så men det var völ helt okej ändå, vi hittade två discogrimmor, en blå till Donnatello och en rosa till Sivan! Frågan är om han får på sig sin, den verkade ganska liten, men de kostade endast 44 kronor styck så det gör väl inte så mycket i så fall. Sen köpte jag en ny vinterjacka i nästan exakt samma modell som jag redan har fast en grå istället för röd. Den kostade bara 400 kronor nu på rean, så jag är nöjd! Sen blev det ett par benreflexer(som troligen kommer att spricka inom en vecka precis som alla andra benreflexer) och ett reflextäcke och ett halsband till Jack! Jag gillar impulsiva resor till Höök! Synd bara att schabraket jag ville ha bara fanns kvar i ponnystorleken...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar