lördag 2 mars 2013

Har väntat i flera år på detta!

Nu har jag äntligen bokat tid på Sandris, det är en ny hoppsadel som ska inhandlas! Det blir troligen en begagnad, men man vet aldrig. Sist vi var där och letade efter en begagnad dressyrsadel så kom vi hem med en sprillans ny wintec som var såpass nedsatt i pris för att passa inom vår budget. Min budget nu är inte speciellt stor, det viktigaste är att sadeln passar både mig och Donatello. Färg, utseende och märke spelar inte så stor roll, men jag önskar att den är svart då all annan utrustning jag har är svart. Nu är jag riktigt taggad inför att komma ut på lite clear rounder, samt att få börja hoppträna igen! Skitkul!

Men först så ska jag prova en sadel imorgon, en zaldi star. Passar den så får Sivan den bokade tiden hos sadelutprovaren då hon också behöver en ny sadel, passar den inte så åker vi med Donatello som bestämt.

Hoppning i hagen i somras

2 kommentarer:

  1. Hihi jag köpte den hoppsadeln du har nu på Sandris ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Coolt ;) Då ska den få åka tillbaka dit nu! :)

      Radera