måndag 12 december 2011

Galen zumbainstruktör!

Idag var det avslutning på gymnastiken och då hade de en gästtränare där(som även ska börja ha träningar på måndagar nästa termin) som höll i ett zumbapass. Hon var tydligen en av de tre legitimerade zumbainstruktörerna i Sverige, jag gillade henne inte alls. Hon kom dit och hade inget headset och pratade inte heller för den delen utan bara körde på med fler och fler nya steg låt efter låt utan att visa hur de såg ut och hur man gjorde... Träningen blev inte bättre av att vi bara hade halva salen och att det var typ 30 barn som också skulle vara med... Trångt och svårt att se instruktören, jag liksom många andra gav till slut upp.

Jag har dock bestämt mig för att ändå ge det hela en chans nästa termin och gå några lektioner och se om det blir bättre utan barn och i en större sal! Den förra zumbaläraren var bättre och hon var inte legitimerad. Hon vi hade idag var säkert bra om man har en väldigt bra kordinationsförmåga, är mycket kvicktänkt och har lätt för att röra sig.

Sen fick vi se Toarps luciatåg(där bland annat min lillasyster är med) och så fick vi lussekatt och kaffe, det var fint!

Har knappt hunnit hälsa på Donatello idag dock.. Men han får en ny sko på onsdag och då kan jag börja rida igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar