tisdag 13 december 2011

Studenten!

Studenten är inte långt borta nu, det är bara en termin och drygt en vecka kvar! Idag köpte jag min studentklänning, eller jag beställde den i alla fall från en svensk sida som säljer asiatiskt mode. Nackdelen med den sidan är att de flesta kläderna är i one size och anpassade för personer som är runt 1,60... Jag är 1,74 ca så klänningen kommer att bli kort!! Men den är söt som tusan! Jag vill hålla den hemlig så länge som möjligt och om det kommer upp en bild på den så är det för att jag inte lyckades hålla mig, troligen för att den är så fin!
Jag är dock jättenervös för om den är för kort...

Det blir inte så mycket inlägg om hästarna nu för tiden och det beror mest på att jag inte tränar med honom speciellt mycket utan är mest bara ute och skrittar, det finns liksom inte så mycket att uppdatera om.. Det kommer att komma mer hästiga inlägg, jag lovar! Speciellt efter onsdag då jag kanske kommer att kunna börja trava med honom. Vi får se, han ska longeras en gång först så att vi ser att inte hältan är tillbaka, dock tror jag inte det då det inte känns så när jag rider.. Men allt kan hända!

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar