torsdag 8 december 2011

Mobilen får uppdatera idag

Jag kom hem sent igår och gick raka vägen till sängen och somnade. Spelningen var jättemysig, det var P3 som hade en radiosändning med liveband och riktig publik i studion(alltså vi och kanske 30 personer till). När programledaren viftade med sina papper så betydde det att vi skulle applådera men annars skulle vi sitta tysta på våra stolar. Det var spännande må jag säga! MRTN började att spela sin dans/hous/elektroniska/jag vet inte vad-musik och då kändes det jätteskumt att bara sitta där, det var liksom klubbmusik på högsta volym.. Sen spelade Ram Di Dam och oj vad de är bra! Dessutom så är alla/de flesta helt okej snygga! Det var en fin kväll!

Nu är jag på väg till skolan, min förening anordnar en klädbytardag nästa vecka, så idag samlar vi in kläder mellan 8 och 15! Efter skolan blir det en ridtur och sen ikväll ska jag och Anna se Ett Drömspel på stadsteatern. Jag hoppas att denna dagen inte blir riktigt lika stressig som den igår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar