tisdag 6 december 2011

Snö!

Idag var lite lättare att kliva upp ur sängen. Det hade snöat lite under natten men i morses var det jättefint väder ute! Jag gick upp tidigt så att jag hann med att rida före skolan, jag var ute och skrittade i 50 minuter. Det är svårt att beräkna hur lång tid en runda ska ta, just nu rider jag bara åt ett håll och vänder sedan. Detta för att slippa backar och sådant, banvalen är helt plan och går rakt fram. Den blir lite tråkig efter ett tag även om det finns två håll att välja på, men den är bra när man vill undvika backarna. I alla fall, det går alltid fortare hem eftersom att han vet vart vi är på väg. Så om jag vill rida i 30 minuter så är det inte så lätt som att rida 15 minuter åt varje håll.

Nu ska jag in till gymmet, blev så sugen på att träna. Det blir nog mest löpbandet och träning av mage, rygg och armar sedan i maskinerna!

Sen har jag fått "frikort" till gymmet. Med ett sådant kort så får en som ej är medlem i Sportlife en gratis träning. Intreserad av ett sådant? Säg till i så fall!

Nytagen bild idag, svårt med vinkel och posering när man inte har någon som kan hjälpa till att hålla i grimmskaftet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar