fredag 9 december 2011

Regn Regn Regn Regn Regn Regn Regn Regn Regn Regn Regn

Hade tänkt mig att rida idag före skolan, bara en kort bit eftersom att Ellen ska ta ut honom på en tur i eftermiddag. Jag struntade i det, vädret är fruktansvärt dåligt idag! Jag var ändå ute i stallet och fixade lite. Jag borstade först noga och traslade ut svansen, sedan ryktade jag i en halvtimma innan jag var tungen att göra mig i ordning.

Tänkte dra till gymmet idag men det blir pizza och filmkväll istället. Det lät mer illa än vad jag hade tänkt! Det blir gymmet imorgon och på söndag i alla fall. Donatello har förresten fått stå hela dagen, det blåser så mycket så att det regnar i sidled. Fruktansvärt att gå ut! Mamma tog in hästarna så fort hon kom hem istället och om de hade kunnat prata så hade de garanterat sagt något i stil med "Det regnaaar!! Ta in oss! Vi fryser! Åh! Tack så mycket, vi älskar dig!!"

Mitt träns har fortfarande inte kommit! Nu har det gått två veckor sedan jag sa att jag ville köpaett och de sa att de skulle ringa så fort det fanns inne!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar