torsdag 1 december 2011

Regniga torsdag!


Jag önskar mig ett snyggt träningslinne i julklapp!

Idag har jag hunnit med att träna i ca en timma på gymmet, först värmde jag upp på löpbandet med 20 minuter snabb gång, då och då i lätt uppförsbacke. Sen fortsatte jag med att varva armar och mage i maskinerna. På lördag ska jag träna mer ben och rygg +mage som jag alltid gör. När jag stod och väntade på bussen så började det regna och när jag kom hem så stod hästarna vid grinden och ville komma in fortast möjligt.

När jag tog fram tränset så fick jag mördarblicken av Donatello, han hade inte alls någon lust att ge sig ut i regnet igen! Det blev en skrittrunda(som vanligt) på knappt 40 minuter.


Idag var det ganska jättetomt! Det var nog bara fyra till som var där samtidigt som jag..

Det var bland annat två tjejer där, runt 17 år, som inte tränade alls. De såg lika snygga ut när de gick där ifrån som när de kom dit. De gick i sakta mak på löpbandet i kanske tio minuter, sen satt de mest i maskinerna, tränade en kort stund och sedan satt de mest och pratade och skrattade.. Vad är meningen med att gå till gymmet om man ändå inte ska träna??

1 kommentar:

  1. Har aldrig gymmat :P Tycker det är lite scary när det sitter massa biffar överallt och ser ner på en xD

    SvaraRadera