tisdag 6 december 2011

Tur i oturen!

Jag var på gymmet i 20 minuter längre än vad jag tänkt från början, totalt 70 minuter. Jag känner redan av träningsvärken!

När jag skulle hem från gymmet så höll jag på att halka i backen ner till parkeringen men lyckades få tillbaka balansen i sista sekunden! Sen gjorde jag den klassiksa "titta runt omkring om någon såg och gå sedan som ingenting hade hänt men generad till tusen". Tror att det är fler än jag som gör så..

När jag skulle backa ut bilen från parkeringe så svänger jag fullt åt vänster och tittar bakåt. Det jag glömde helt var den stora pelaren jag parkerade jämte. Plötsligt tar det tvärstopp och jag inser mitt misstag! Min första tanke var en rad full av svordomar haha! Pappa var ute och kollade på bilen när jag kom hem och konstaterade att jag troligen bara kört i med däcket, så det blev inga repor och bucklor. Jag brukar inte ha sådan tur, jag kanske borde gå och köpa mig en lott!

Här är snyggbilen! Nu har den en rosaluddig rattmuff!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar