onsdag 11 juli 2012

Fynd

"Åh! Huuur kan du köpa saker på Gekås?! Äru fattig eller?" Nej, bara jävligt ekonomisk(försöker jag intala mig i alla fall, det brukar bli lite för mycket impulsköp när jag är där...) Jag tänkte visa tre riktiga fynd som man kan göra där. Kom dock ihåg att räkna med en viss bensinkostnad, men ju mer du köper desto fler grejer har du att slå ut bensinpengarna på!

Sen bara för att få in en annan liten åsikt också, så länge grejerna är snygga, fungerar som de ska, har en okej kvalitet och att man är nöjd med sitt köp så tycker inte jag att att det behöver vara något känt märke på dem. Den märkeshysterin som pågår nu är ganska sjuk, men jag måste medge att jag fallit ner i den gropen jag också. Men jag är väl kanske inte riktigt så extrem som många andra. Kanske har denna hysterin någonting att göra med alla hästbloggar som skapas hela tiden? Alla vill ha så mycket läsare som möjligt och göra allt för att få det, bland annat genom att ha de senaste prytlarna. Ah, jag vet inte, men tillbaka till vilka fynd man kan göra på Gekås i Ullared!

Hjälm EQ2 MIPS Back on track.
Pris på Hööks: 2840 kronor
Pris på Gekås: Ca 1600 kronor
Du sparar: Ca 1775 kronor


Catago neoprenboots metallic
Pris på Hästshopen: 145 kronor
Pris på Gekås: 49 eller 59 kronor
Du sparar: Minst 86 kronor


Aachenträns Capriati 4341, rundsytt med tygel
Pris på grand-prix.se: 579 kronor
Pris på Gekås: 249 kronor
Du sparar: 330 kronor

4 kommentarer:

  1. Kul inlägg! :D snygg header med! :) jag såg en häst vid mitt jobb häromdagen som var så sjuuukt lik D :) trodde nästan att det var han eller att jag såg i syne.. Ägaren måste tyckt att ja va knäpp eller ngt eftersom jag stirrade så ;) kram emma

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack ^^
      Haha spännande! Det kanske var Donatello som var ute på långpromenad ;)
      Kram

      Radera
  2. hihi :)ska du ha kvar honom eller är han fortfarande på annons? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Han ligger ute på annons fortfarande, hittar jag ett bra hem till honom så kanske jag säljer. I annat fall får han bo kvar här (:

      Radera