fredag 13 juli 2012

Imorgon så..

Imorgon så händer det grejer här hemma, det kommer kanske en och kollar på Donatello och det känns så himla konstigt. Men mer om det efteråt. Idag var jag inte ute och red, har ont i mitt knä på grund av skrubbsåret som nu har varat sig och... Nej ni vill inte veta. Imorgon blir det först jobb vid sextiden, sen hämtar vi hem Donatello från betet så att han är hemma när de kommer. Efter det blir det förhoppningsvis så att jag ska på teater på kvällen, en numera före detta klasskompis är med och spelar. Nu ska jag gå och lägga mig, det blir en tidig morgon imorgon!

Idag har jag förresten också ringt och fixat bete åt hästarna som bara ligger halvvägs så långt bort som betet de går på nu gör! Bara de går ihop med islandsvalacken som går där så ska de gå där några veckor nu framöver, finfint blir det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar