lördag 21 juli 2012

Hööks nya kollektion

Har ni sett Hööks nya sortiment? Jag var där och kikade lite på det idag och tyckte i det stora hela om det. Det var mycket som gick i brunt och blått, speciellt  i JH collection. Sen var det några tröjor som såg väldigt skumma ut, konstigt sydda och så vidare. Dock tycker jag att det var tråkigt att det inte var så mycket nytt i tränsväg, ej heller bland benskydden förutom ett par skydd från Lami-Cell som såg helt okej ut. Aja, jag köpte en brun tröja från JH, tänkte att den kanske kunde matcha mitt bruna schabrak men det är inte riktigt samma färg. Sparar kvittot ett tag till fall i fall jag bestämmer mig för att lämna tillbaka den.

Skitbild, jag vet, tog den snabbt med mobilen. Den är dessutom ganska mycket mörkare i färgen och mer matt. Det jag gillar mest med den är nog att ärmarna är ganska långa, de blir liksom inte korta så att de flaggar. Men passformen var ganska rak, så om jag behåller den så ska jag nog sy in den lite i midjan så att den blir lite mer figurnära.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar