måndag 30 juli 2012

Skitungar

Han är så lätt att ta kort på... Suddhäst!

Idag var jag ute och red med Sivans medryttare, vi tog en ganska lugn tur eftersom att Sivan har ännu en gång varit halt och är nu under igångsättning igen. Mest skritt med andra ord. Vid ett tillfälle red vi förbi två pojkar i tolårsåldern på cyklar varav den ene började smacka och ropa "Hoppla pålle". När jag vände mig om och sa till honom att sluta så blev han ganska tyst och sa okej. Efter ett tag började han igen men då sket jag i honom även om jag hade lust att rida tillbaka och säga till honom på skarpen. Hästarna brydde sig egentligen inte om honom alls men jag blev irriterad ändå, jag gillar inte barn och absolut inte barn som är trotsiga. Blä.

Aja, ridturen gick fint i alla fall, det kändes bättre än igår så det var väl positivt. Imorgon blir det dressyr i grannens paddock!

1 kommentar:

  1. Vem var det som vann bloggtävlingen om ett hästporträtt egentligen? Kanske var det du! Kolla in hos oss under morgondagen så får du veta!

    Mvh Clara på Tvistirni :)

    SvaraRadera