söndag 15 juli 2012

Min personliga tränare

Blev uttvingad på en joggingrunda av min nya PT(mamma) och var lagom glad. Men ska man söka till polishögskolan så ska man och då måste man vara någorlunda fit for fight för att klara av alla tester. Ska skicka in min ansökan innan den 15 september, så det är inte så lång tid kvar. Speciellt inte när man inte vanligtvis brukar träna kondition... Man ska klara, bland annat, att springa 2 kilometer på mindre än 10 minuter och 15 sekunder. Idag tog jag mig runt en runda på 3,7 kilometer och det tog ca 25 minuter, i detta ingick även uppvärmning i form av promenad ca 300 meter.

Det bästa med min nya PT är att jag fick jordgubbar med glass när jag kom tillbaka! =hon håller bara koll på träningen och inte på kosten. Bra.

1 kommentar:

  1. Vilken jättebra pt, henne vill jag ha =))))

    SvaraRadera