onsdag 30 november 2011

Mörka kvällar

Hur gör man för att orka med allt nu när det är så mörkt ute? Jag blir så mycket tröttare under vinterhalvåret och har ingen riktig lust till något. När snön kommer blir det lite ljusare men då blir det också kallare.. Måste hitta något som peppar mig till allt!

Idag var jag i alla fall ute med Donatello och skrittade barbacka i runt 40 minuter och sen var jag och tränade cirkelträning i en timma. Imorgon blir det gymmet och hårdträning +en skrittur på 40-50 minuter!


Har ju inga nya bilder heller, så det får bli bilder som eventuellt redan har laddats upp..

Godnatt! Jag ska sova tidigt idag!(Det kommer sluta med att jag går och lägger mig vid ett ändå...)

4 kommentarer:

  1. Tycker den bilden är fin så det gör inget ^^

    SvaraRadera
  2. Sv: eller så köper du en Tokarpskalender där alla redan är inskrivna ;) haha!

    SvaraRadera
  3. Ät D-vitamin så ska du se att det blir STOR skillnad!!

    SvaraRadera
  4. Τhanks in supρort of ѕhаring such a pleaѕant thinking, ρost is niсe, thats ωhy i
    hаνе read іt entiгеly
    Also see my web page :: v2 cigs review

    SvaraRadera