tisdag 1 november 2011

30 dagar

12. Min favoritgren


Var i Tranemo en gång och tränade på terränghinder när jag gick på Real

Fälttävlan är nog det roligaste jag har testat på, men tyvärr har jag ingen möjlighet att utöva den. Annars skulle jag nog välja hoppning som favoritgren, jag gillar när det händer saker! Nu det senaste har jag dock fastnat mer och mer för dressyr, men det är nog inget jag skulle vilja satsa på även om jag tycker att det är viktigt att man är duktig på det, då får man bättre kontroll i hoppningen och så vidare.

Distansritt är något som jag jättegärna vill testa på, skulle gjort det förra sommaren men det bev så himla dyrt tillslut, men nu sparar jag pengar så att jag kan delta nästa sommar! Nackdelen är att jag måste skaffa ryttarlicens även för en CR i distansen, fruktansvärt dyrt nu för tiden! Aja, bara att spara, sen kanske det är sporten som ligger överst på min lista..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar