måndag 28 november 2011

Dreads?

Är precis hemkommen ifrån träningen, det blev bara ett pass då de har bestämt sig för att inte dra igång zumban förän nästa termin, men det var jobbigt som tusan ändå! Innan träningen tog jag en skrittur med Donatello, barbacka, så himla mysigt och varmt med hans päls som har blivit jättelång! Tänker troligen inte klippa honom alls i vinter då vi kommer ta det ganska lugnt.. Han är så mycket sötare oklippt! Men vi får se..

Nyss fick jag en dum idé... Fick för mig att jag kanske borde skaffa dreads igen, men då måste jag börja rida i joffahjälmen igen, charmig men inte så värst snygg! Dessutom har den noll ventilation..

Dreadsen gjorde så att jag var tvungen att gå upp runt 4 storlekar vilket resulterade i att jag var tvungen att köpa en joffa då jag inte hittade någon annan i rätt storlek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar