tisdag 1 november 2011

Så vad köpte jag nu då?


Jag köpte Magic Brush för 149 kr på Hööks! Den enda som gissade gissade rätt har tyvärr ingen blogg så hon får ingen länkning, det var Ellen.


Tur att han var lite lerig så att jag kunde visa hur de var! Efterbilderna är efter att jag borstat tio tag med borsten ca.


Magic Brush får 4 av 5 prisrosetter!

+Leran försvann lätt.
+Greppvänliga.
+Tar bort mer än dubbelt så mycket stöv som en vanlig piggborste(jag testade)
-Är det verkligen någon skillnad på de tre borstarna?
-De var lite för dyra för att få full pott.

1 kommentar:

  1. Bra inlägg Mony! Men det blir dyrt, du får jaga sponsorer. Kan du inte länka till Hööks hemsida. De får kunder och du hjälper dem, det kan skapa en relation som du kan ha nytta av kanske. Kramis!

    SvaraRadera