måndag 28 november 2011

Hästar i london

Dagens, veckans, årets, oändlighetens tips! Åk till London och gå på Camden Market! Där finns allt du kan önska dig! I de gamla stallarna finns inte bara coola affärer, billiga smycken, fantastiska matställen och mängder av snygga haremsbyxor(se mittenbilden, de syns kanske inte så mycket, men jag älskar mönstret i alla fall!) utan det finns också en mängd häststatyer, allt ifrån de som är på bilderna nedan till hästar som blir skodda och om jag inte minns helt fel så är det ett gigantiskt hästhuvud i mitten av allting! Jag vill tillbaka till London!


Har ni varit på Camden market så känner ni troligen igen den här typen av hästar!


Här är en utav de större och ståtligare.


Utanför stallarna, om jag inte minns helt fel så har det hela varit en veterinärklinik under kriget? Rätta mig om jag har fel!

1 kommentar: