torsdag 24 november 2011

Träns för under 500 kronor


Ett sådant här fast ett svart från Hööks för 479 kronor.

Köper nog detta tränset till Donatello istället för ett Dyon, det får bli ett bättre sen när jag har skaffat mig ett jobb och fått ihop lite pengar. Jag vill ju ha lite över att handla för när jag ska till Göteborgs horse show också!

Jag ska bara kolla hur lädret känns och så innan jag köper det, så klart. Men fördelen är att det följer med ett par snygga tyglar också, vilket jag är i stort behov av! Ska nog ta mig till Hööks ganska snart, i alla fall innan jul. Det känns som att jag är där jämt nu för tiden..

3 kommentarer:

  1. SV: ÅÅ min är en tredjedel svenskthalvblod och så fjording och shettis ;) de är lite lika faktiskt :) så kul att se fjordkorsningar :D

    SvaraRadera
  2. Ok, då låter jag bli dem. Hade velat köpa en bara också. Vad ska man ha tre till? :P

    SvaraRadera
  3. SV: Nja jag vet inte riktigt något mörkare än brunblack men inte jätte mycket :).

    Jo jag använder ett finmaskigt på natten och vanligt på dagen, det har funkat bra!

    SvaraRadera