tisdag 29 november 2011

Tisdag morgon



Idag har jag gått upp tidigare än vad jag egentlige hade behövt, tänkte hinna med att rida innan jag ska in till skolan. Det blir en 30-40 minuter lång skrittur barbacka längs med vägen.

Jag funderar på om jag ska ta mig till gymmet ikväll också, tränade igår och ska träna imorgon och på torsdag, det kanske blir för mycket? Jag får se ikväll helt enkelt, kanske tar ett lugnt pass. Jag har ätit så mycket onyttigt på sista tiden så träningen är behövlig haha!

Aja, nu ska jag ut till stallet! Ha det!

3 kommentarer:

  1. Din pålle har en likadan grimma som Rochallor =)

    SvaraRadera
  2. haha fint att du kommenterar :)

    och ofta DU måste träna så ofta? du går väl fan inte upp i vikt ändå oavsett vad du äter fröken fräken? ;)

    SvaraRadera
  3. haha 3 kilo är fan ingenting egentligen för din del. ;) speciellt inte på två månader. det kan jag gå upp på en helg.... och muskler är assnyggt! :D

    SvaraRadera