fredag 25 november 2011

Lyckligast!


Snart så är vi igång igen!

Longerade idag och fick besked om att jag nu kan börja att skritta ut med honom! Gladast i världen typ! Sen fick jag en månads gratis träning på sportlife igår av mamma, så det är därför det ligger sjukt många gympass jämfört med vad jag är van vid. Får se om jag lyckas, var där första gången igår och har träningsvärk idag, men ska dit nu igen. Satsar på att inte bara Donatello ska komma igång, utan jag också!

Så nu ser schemat ut ungefär såhär för både honom och mig:

Idag: Longering, gymma 40 minuter
Lördag: Skritt 30 minuter, gymma 40 minuter
Söndag: Skritt 30 minuter, gymma 40 minuter
Måndag: Vila för Donatello, gympa 60 minuter, zumba 60 minuter
Tisdag: Skritt 30 minuter
Onsdag: Skritt 30 minuter, cirkelpass 60 minuter
Torsdag: Skritt 30 minuter, gymma 40 minuter
Fredag: Skritt 30 minuter,
Lördag: Skritt 40 minuter, gymma 40 minuter
Söndag: Skritt 40 minuter, ev. gymma 40 minuter
Måndag: Vila för Donatello, gympa 60 minuter, zumba 60 minuter
Tisdag: Skritt 40 minuter
Onsdag: Skritt 50 minuter, cirkelpass 60 minuter
Torsdag: Skritt 50 minuter, gymma 50 minuter
Fredag: Skritt 60 minuter
Lördag: Skritt 60 minuter, gymma 50 minuter
Söndag: Skritt 60 minuter, gymma 50 minuter

3 kommentarer:

  1. Jisses vad du har planerat! :D Sportlife äger btw =)

    SvaraRadera
  2. Härligt med pållen! =) Har fått en del "prova på gånger" och tycker att det är väldigt fräscht och bra allting. Ska önska mig kort där till jul tror jag =)

    SvaraRadera
  3. Gud va kul att ni är på G igen :) hoppas att han håller sig bra nu! Kul för mig att följa din blogg, känns så himla bra att det är du som har Gul :) kramar

    SvaraRadera