lördag 26 november 2011

Lördag


Så, idag var jag på gymmet vid elva och körde i ca 50 minuter med blandat kondition och styrka. Märkte dock att jag inte orkade alls lika bra idag och troligen beror det väl på att jag tränade ganska hårt igår och i torsdags. Hade planerat in en träning imorgon men stryker den, jag ska ju ändå träna dubbelt pass på måndag!


Efter träningen åkte jag till Hööks för att köpa detta tränset men det fanns bara bruna i storlek cob kvar. Nu har jag beställt ett svart och dom ska ringa mig på fredag angående det. De är tydligen väldigt populära och jag kan förstå att folk tycker det. Det är ju ett billigare alternativ mot att köpa Dyons orginal för över tusenlappen.

Det roligaste idag var väl ändå att jag kunde komma ut och skritta med Donatello! Vi var ute i 30 minuter och skrittade på banvallen, där är det rakt och plant. Han skötte sig super!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar