söndag 20 november 2011

Inga uppdateringar på ett litet tag nu

I helgen har jag varit på utbildningshelg med UMR, alltså ungdom Mot Rasism! Det har varit jättekul och lärorikt! Det har varit människor från hela landets lokalgrupper som medverkade, så jag har träffat mycket nytt folk och det hela har varit inspererande till tusen! Det är på grund av detta som jag inte har uppdaterat.

Jag kommer minska på uppdateringarna denna veckan som kommer, jag känner att jag inte har så mycket att skriva om nu när jag inte kan rida. Det kanske blir något inlägg någon dag och sen blir det så klart en uppdatering om hur longeringen nästa helg går. Just nu går han bara i hagen och tar det lugnt och det enda jag gör i stallet är att mocka, fixa foder och borsta och det är inte så kul att varken skriva eller läsa om.

Så vi hörs om en vecka!

2 kommentarer:

  1. sv; ojdå :P Det såg jag inte.. :S Började dessutom frysa någonstans där i backen så jag ville mest hem där :P

    SvaraRadera
  2. sv; Vi skickade med Maria E dem till sitt jobb. Hon jobbar med brodyr. Så får man köpa ett brodyrkort så kostar det inte så mycket per plagg sen. Vet inte hur mycket ett brodyrkort kostar bara.. :S

    SvaraRadera