torsdag 10 november 2011

Longering? Ullared!

Är hemma tidigare idag än väntat, fiollektionen kl 14.00 blev inställd så nu har jag massor av tid över innan vi drar iväg till Ullared! funderar på om jag ska gå bort med Donatello till paddocken och se hur benet är, nu har han vilat i 10 dagar sedan jag longerade sist. Har inte allt för stora förhoppningar, men det känns skönt attt veta hur allt ligger till.

Vi åker till Ullared vid halv fyra skulle jag tro och jag har en alldeles för lång inköpslista för att min ekonomi ska klara av det... Här är en bit av den:

-Longeringsgjord(vill ha en billig till att börja med och om det funkar bra så köper jag en bättre senare.)
-Kapson(samma där, en billig bara för att testa)
-Tävlingsskjorta
-Ridstrumpor
-Luva som matchar schabraket jag köpte sist jag var där
-Pulka till tolkning
-julklappar
-hårfärg
-nagellack
med mera!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar