söndag 27 november 2011

Storm! +bilder från -03 och -04!

Jag och Donatello skulle ju ut idag och skritta i en halvtimma, men det har blåst så mycket så jag har inte vågat mig på en ridtur tyvärr. Det får bli imorgon istället, då hade jag ju planerat in vila så jag byter bara plats på passen! Nu sitter jag istället och kollar igenom jättegamla bilder som jag hittade på några CDskivor, roligast i världen! Jag kan bjuda på några utav dom!


Jag och islandshästen Diza -04, då var jag väl runt 12 år antar jag!


Familjedag på Tokarp -03(tror jag). Vi skulle vara utklädda till cowboys och göra en trailuppvisning! Fjordingen jag rider på kallas för Teddy!


Ellen och Donkey, ridlektion på Slättholmen -03 ca


En liten Tiara, jag och Teddy står i bakgrunden.


Jag och Teddy, uteritt på Tokarp -03 eller -04


Madde och Tornado på samma lektion!

2 kommentarer:

  1. Åh herregud vad söt Madde är där.
    <3

    SvaraRadera
  2. Åh vad underbara bilder! =) Gör det något att jag lånar, lägger upp och länkar? =)

    SvaraRadera