söndag 13 januari 2013

Det blir söndagsbio idag!


Helgen har varit lite väl slapp tror jag, fast det är väl okej att ta igen sig då och då skulle jag tro! Igår var jag ute på en lång mysig barbackatur och idag blev den en uteritt på ca en timma med lite mer dressyrinslag. Passade även på att träna benmusklerna också genom att stå i lätt sits större delen utav travsträckorna, även om det inte kändes jättemycket i musklerna så bidrar det ändå till den totala träningen.

Jag har väl glömt att skriva det, men Ellen är i Italien just nu på praktik i ett hoppstall. Med andra ord så är det jag som får ta hand om allt vad hästar heter. Som tur är så är hennes kompis här ibland och fixar med Sivan, det underlättar en hel del! Nu ska jag ut med Jack en sväng och sen ska jag på bio med Jossan, jag vet inte exakt vad det är för film för jag har glömt namnet på den. Men det ska nog bli bra ändå tror jag!

Donatello hälsar att det minsann är superskönt med ett varmt vintertäcke nu när det är så kallt och blåsigt ute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar