tisdag 29 januari 2013

Det kanske löser sig trots allt!


Snart är det dags för operation, redan nästa vecka! Jag har inte riktigt insett att det är så snart. Mitt problem har varit Donatello, jag får nämligen inte vara i stallet på typ tre veckor efter operationen och kommer därför inte kunna rida. Men han måste ju få motion och nu kanske det kommer att lösa sig. Dels har jag ju Ellen som har kommit hem från Italien, så hon kommer att hjälpa mig så mycket som behövs. Sen har jag Jossan som sagt att hon kanske kan ta ut honom någon gång och igår pratade jag med en till som kanske kommer att kunna ta honom, inget är bestämt än med hon ska komma hit på lördag och träffa hästarna. Jag hoppas verkligen att det kommer att fungera. Det hade varit till så stor hjälp!

Jag tror dock att om jag inte mår allt för dåligt så kommer jag nog att ta mig upp på hästryggen lite tidigare. Jag fick rådet att inte vara nära hästen(dels för infektionsrisken på ca tre veckor) men också för att jag kunde bli sparkad och avbockad. Peppar peppar, men Donatello sparkas inte. Och han varken bockar eller gör några andra dumheter. Så... Vi får se! Annars kanske jag kan be Ellen att göra i ordning honom så kan jag kanske ut och köra med honom någon gång då och då.

1 kommentar:

  1. Behövs det så kan jag säkert hjälpa till lite (y)

    SvaraRadera