tisdag 15 januari 2013

I form!

...skulle jag behöva vara, det är bara att fortsätta träna!

Jag var så nära att skippa träningen igår, men så tänkte jag att va fan! Klart att jag måste träna! Hur fan ska jag annars kunna klara testerna till polishögskolan(och ridningen går ju lättare om man tränar utöver den också, men det vet ni väl redan). De fysiska testerna är ju bland de enklaste då det faktiskt går att öva upp. De psykiska testerna är ju mycket svårare eftersom att man inte alls vet vad som kommer på de testerna. 

Jag hade mina nya shorts även denna veckan trots mina komplex för mina ben. Men jag tänker att jag måste utsätta mig för det jag inte gillar för att kunna överkomma det. Om man aldrig utsätter sig för sina rädslor så kommer man aldrig att kunna överkomma dem. Men lite mer träning och lite sol skulle inte skada haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar