torsdag 3 januari 2013

Ny hoppsadel

Jag såg att de rear ut en del sadlar på MyOne nu och hittade en som jag skulle kunna ha råd med nu när de sänkt priset med 50%. Den här kostar numera runt 5000 kronor och finns i svart. Jag vill ju helst ha en svart sadel då all annan utrustning jag har är svart, men jag hade nog inte sagt nej till en brun om det är det enda jag har att välja på. För det viktigaste är ju egentligen inte färgen, utan hur den passar mig och Donatello. Imorgon ska jag ringa och kolla hur de har det med sadlar och hur man kan gå tillväga. För jag kan bara det mest grundläggande i hur en sadel ska ligga och måste därför ha hjälp av någon som kan det på riktigt. Men det stod på hemsidan att sadelutprovning går att få hjälp med i alla butiker, så vi får väl se hur det blir!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar