söndag 27 januari 2013

Nyinköpt!

Supershopping till mig, Donatello och Jack!

Nu har jag köpstopp ett bra tag framöver, mina pengar är inte slut men ska inte spenderas på mera rolig shopping utan endast om det är något jag verkligen behöver! I fredags var jag i stan och köpte två blåa schabrak till hoppningen! Ett från Schockmöhle och ett från John Whitaker, sjukt snygga va?! Det svarta klädesplagget köpte jag på JC där de hade fullt med kläder för halva reapriset! Det är en lång transparent skjortklänning typ, svårt att förklara, ni kanske får se den på en annan dag. Jag betalade i vilket fall nästan ingenting för den. Där köpte jag även en svart stickad tubhalsduk för endast 45 kronor, värt!

Efter det drog jag vidare till Hööks för att kolla in allt nytt som kommit in, där upptäckte jag till min stora förtjusning att de också reade ut saker för halva reapriset! Den gröna tröjan är i microfleece och supermysig, jag betalade endast en femtiolapp för den, så det är jag nöjd med. Skärpet har jag velat ha jättelänge men har aldrig tagit mig råd då jag tyckte att det var onödigt, nu kostade det dryga 60 kronor så det fick såklart följa med hem! Den grå luvan ska jag ha till våran silvriga hoppoutfit och den fick jag för 30 kronor.

Klippsen som ligger på det ena schabraket är till Jacks agility så att man kan fästa en ring som han kan hoppa genom, inte så rolig shopping men de var billiga. Sen var han den enda som fick någonting från nyheterna, det blev en söt liten tröja/overall med den amerikanska flaggan på, han måste ju vara lite moderiktig nu när han har skaffat en blogg! Har ni missat detta faktum så kan ni ju kolla in den, här -> StormPaws!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar