söndag 3 mars 2013

Ellen och Sivan hoppar

Idag bestämde sig Ellen för att försöka hoppa lite med Sivan, och det är en syn kan jag säga! Sivan gillar inte riktigt bommarna och försöker att vara så långt ifrån dem som möjligt. Det resulterar till avhopp långt ifrån och höga hopp över hindret. Cavaletti tror jag inte ens är att tänka på. Hon vande sig hyfsat efter ett tag och även om hon hoppar roligt så kommer hon i alla fall över. Tillslut tyckte hon att det var riktigt kul, men hon blev snabbt trött. Jag vet inte exakt, men jag tror inte att Ellen har hoppat med henne på över ett år. Mer än i skogen över fallna träd då. Roligaste idag var nog att hon(Ellen) hade hittat mina gamla strumpyxor och klätt in bommarna i dem för att få lite färg på dem istället för de skulle vara vanliga tråkgrå omålade träbommar.

Det såg inte alltid helt lätt ut att hålla sig kvar på hennes rygg.. Men Ellen höll sig kvar!

1 kommentar:

  1. Ellen är duktig hon, ser helt fantastiskt ut med strumpbyxebommar.Gud vad kul:) A-T

    SvaraRadera