torsdag 28 mars 2013

Tips på rolig aktivitet i hagen!

Sivan har fattat grejen, jämfört med Donatello som inte vågar gå ifrån höet.. Det kan ju försvinna om han inte vaktar det!

Idag spenderade jag tio timmar på jobbet. Skolan är stängd imorgon, så idag var det lite extra att fixa inför långhelgen. Jag fick i alla fall med mig lite morötter hem som datumet gick ut på idag, kändes dumt att slänga dem när hästarna blir så lyckliga av lite extra godis!

Imorgon är det långfredag och då jobbar jag också hela dagen. Först tyckte jag att det var lite tråkigt att jobba den dagen då det innebar att jag skulle missa en dressyrtävling, men när jag sedan insåg att det är storhelgstilläg(typ dubbelt upp i lön) så kändes det inte lika farligt! Sen såg jag idag att tävlingen var inställd på grund av dåligt underlag och istället framflyttad. Flyt!

Jag funderar förövrigt på om jag inte borde efteranmäla mig till LB på söndag, ska fundera ett litet tag till på om jag verkligen har råd. Har nämligen ganska mycket utgifter nu framöver i förhållande till vad min lön klarar av just nu. Men det vore ju faktiskt väldigt roligt att testa LB igen när jag ändå är där. Beslutsångest!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar