onsdag 27 mars 2013

Fantastisk hoppträning!

Idag gick det jättebra på träningen! Jag hade nya sadeln och pelhambettet med nya tyglar. Jag vet inte hur mycket det hjälpte med det nya bettet, en del antar jag med tanke på att jag hade förvånansvärt mycket kontroll över honom. Men sen har det gått väldigt mycket framåt i dressyren det senaste, så det spelade nog en stor roll också! Nästan tävling ska vi nog testa en bana på 80 cm för första gången, jag tror att vi kan klara av det fint. Det vi behöver nu för kunna gå vidare är lite bättre kondition, men det tränar vi å andra sidan på hela tiden och det känns att han börjar bli starkare. Jag börjar också att komma igång igen efter operationen men jag behöver komma igång med lite löpträning för att det ska bli ännu bättre.
Ps. Gammal bild på tjock häst<3 Ds.

2 kommentarer:

  1. Hej! Hittade din blogg genom att söka en bild på google? Och då kom du och Donatello upp och jag tänkte att det var ett fint ekipage och då hamnade jag här. Jätte fin blogg! Rolig att läsa. Ska läsa den varje dag. :3

    /Alice

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så jättemycket! Kul att höra! :D

      Radera