tisdag 5 mars 2013

Ungefär såhär trött! Vi gäspar ikapp.


Mina största problem just nu: 
  1. nivå 27 på Candy Crush Saga.
  2. Min dator har fått virus, igen..
  3. Min mobil är fuktskadad och hänger upp sig på bokstaven L
I övrigt har det varit en seg dag med ryggont. Kan ju bara meddela att man inte får mindre ont i ryggen av att jobba i kök. Från det att jag slutar tills det att jag har kommit hem brukar ta en kvart om jag går, idag var jag hemma 45 minuter senare. Bara att byta om tog nog dubbelt så lång tid idag som i vanligt. 

Lite bra saker som piggar upp:
  1. En ny hoppsadel är på G, antingen behåller jag den som jag har lånat nu eller så bokar jag en tid på Sandris inom två veckor.
  2. Jag slipper att söka sommarjobb! Fick frågan om jag ville komma tillbaka till stället där jag var semestervikarie förra sommaren och det tackade jag ja till!
  3. Imorgon jobbar jag bara fyra timmar(väldigt negativt för min ekonomi dock!)
  4. Jag kan nästan äta riktig mat nu igen! Kan fortfarande inte tugga på hård eller seg mat, men jag slipper i alla fall att dricka soppa dagarna i ända!
  5. Fick tag i fyra rundbalar billigt för ett tag sedan med riktigt bra kvalité från en som skulle flytta sin häst och inte hade möjlighet att ta med sig balarna. Nu ringde hon igen och vi fick köpa två balar till! Himla bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar