söndag 24 mars 2013

Mot manegen!

En lättare lunch innan jag drar iväg till manegen. Jack sitter i mitt knä och kollar på fåglarna utanför fönstret. Det är inte helt lätt att äta med honom där.. Det blir dressyr idag tror jag, det skulle vara en alldeles för stor chansning att välja hopputrustning idag när det är söndag. Söndagar i manegen kan nämligen innebära allt från western till dressyrträningar och då får inga hinder plats. Jag tänkte istället öva på det vi tränade på förra lektionen för Jenny. Och sen även rida igenom LC:2 och LC:1.

Eller ja, först innan jag åker dit så måste jag vänta på brödet som jag bakar. Jag har precis stoppat in det i ugnen och där ska det stå i en halvtimma. Det är grekiskt durumbröd. Om ca 150 dagar så åker jag till Grekland och jag tänkte att längtan blir lite mer uthärdlig i detta kalla vädret om jag fick smaka lite på Grekland redan nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar