lördag 18 februari 2012

3 bloggar jag läser

Tänkte att jag skulle dela med mig av tre bloggar som jag läser regelbundet. Detta är något som jag eventuellt kommer att göra fler gånger. Jag söker också efter andra roliga bloggar att läsa, gärna bloggar med fina bilder som blir uppdaterade ofta! Har lite tråkigt nu, så har ni bloggtips så fram med dom! 

Jag läser Fokis blogg, den handlar om Foki och hennes pojkvän som har flyttat från Sverige till Thailand och där har hon bland annat startat sin egna klädkollektion. Det är en jättesöt blogg med fina bilder. Hon är jätteduktig på att dekorera naglar och hennes klädkollektion är hur söt som helst! Dock fruktansvärt dyr. Läsvärd blogg i vilket fall!

Jag läser Myrans blogg, där finns massa fina bilder på Tokarpshästarna, information om ridskolan, lite tips och  övningar och även bilder som hon målar typ serier och hästporträtt. Det är intressant att läsa bloggen eftersom att jag känner till ridskolan ganska väl då jag var där väldigt mycket förut och nu är där på lite klubbtävlingar och har även börjat träna där igen! Kul att veta vad som händer där nu för tiden!

Jag läser Linn Strelins blogg, den handlar om Linn och hennes två hästar som hon tränar och tävlar i hoppning. Den innehåller också mycket inlägg om utrustning som är kul att läsa om. Först tyckte jag att hon verkade sjukt bortskämd men insåg sedan(efter att ha läst lite inlägg i början av bloggen) att hon dels har köpt båda hästarna för egna sparade pengar och även stora delar av utrustningen. Hon har mycket fina och duktigt redigerade bilder och skriver intressanta saker.


1 kommentar:

  1. :D
    Sv. Det kommer biler på er också ^^ Har en del i alla fall =)

    SvaraRadera